SCA - Specialty Coffee Association אירגון הקפה הייחודי
אירגון הקפה הייחודי (SCA) הוא אירגון מסחרי הבנוי על יסודות של שיתוף וריכוז ידע. המטרה של האירגון הוא לטפח קהילות קפה בכל העולם כדי לתמוך בפעילויות כדי להפוך את הקפה לפעילות בת קיימא, שוויונית ומשגשגת יותר עבור כל שרשרת הקפה. מהחקלאי מגדל הקפה לקולה הקפה ועד הבריסטה שמכין ומגיש אותו. החברות התומכות בארגון מגיעות מכל קצות כדור הארץ, וכוללת כל מרכיב בשרשרת הקפה. האירגון פועל ככוח מאחד בתעשיית הקפה הייחודי ופועל להפיכת קפה, לטוב יותר על ידי העלאת סטנדרטים ברחבי העולם באמצעות גישה שיתופית ומתקדמת. האירגון מקדיש את כל מרצו לבניית תעשייה הוגנת, בת קיימא ומטפחת עבור כולם, בזכות שנים של תובנות והשראה מקהילת הקפה הייחודי.
מה עושה האירגון?
האירגון משמש מרכז ידע בכל נושא הקפה הייחודי, ומשתף אותו עם חבריו.
במסגרת האירגון אפשר להתמחות בעשרות נושאים הקשורים לקפה.
האירגון קובע סטנדרטים, מסמיך מומחים לדירוג הקפה.
מה מקבלים מי שמצטרפים לאירגון?
חברי האירגון מקבלים גישה בלעדית לשירותים מובילים בתעשייה, כולל כלים עסקיים, מחקר ודוחות שוק וסטטיסטיקות. 
אירועים, תערוכות סדנאות הם רק חלק מהזדמנויות הרשת שאנו מציעים לחברים שלנו ברמה הגלובלית והמקומית כאחד. מפגשים עם אלפי אנשי מקצוע וחובבי קפה בתערוכות השנתיות, או השתתפות באחד מאירועי הקהילה הקטנים יותר, שבהם חבר האירגון יכול להתחבר לאנשי מקצוע אחרים וליצור קשרים עסקיים ארוכי טווח.
חברות באירגון הוא לא רק רווח וערך אישיים; זו גם על תרומה לעתיד טוב יותר לתעשיית הקפה באמצעות הכוח של הרבים. 
ההיסטוריה של האירגון
האירגון הוא איחוד של 2 אירגונים: אירגון הקפה הייחודי האמריקאי SCAA , והאירגון האירופאי SCAE 
האירגון המשותף - SCA, הוקם בינואר 2017 ע"י איחוד של שני האירגונים, האיחוד משלב את ההיסטוריה של 2 האירגונים משני צדי האוקיינוס האטלנטי וברחבי העולם. איגוד הקפה הייחודי  של אמריקה (SCAA) הוקם בשנת 1982 על ידי קבוצה קטנה של אנשי מקצוע בתחום הקפה שחיפשו פורום משותף לדון בנושאים ולקבוע תקני איכות לסחר בקפה מיוחד. איגוד הקפה המיוחד של אירופה (SCAE) הוקם בפגישה של נציגי קהילת הקפה האירופית בלונדון בשנת 1998. עד 2016, בשני הארגונים היו קרוב ל-10,000 חברים שתמכו באירגון והקימו סניפים בהובלת מתנדבים בכל רחבי העולם.
Sca

השאירו תגובה

כל התגובות עוברות אישור לפי פרסום