Delonghi

החברה הוקמה על ידי משפחת De’ Longhi בשנת 1902 כסדנת קטנה ליצור חלפים. החברה גדלה ובשנת 1950 הפכה לתאגיד. רוב מוצרי החברה באותה תקופה היו תנורי חימום ומזגנים.

הפריצה הגדולה של דלונג'י הייתה בשנת 1974 כאשר יצא לשוק רדיאטור שמן אשר השיג הצלחה מסיבית. הרדיאטור, שנועד לענות על צרכי האנרגיה של משקי הבית מול משבר הנפט הראשון, הופך לפופולרי במהירות ומוצא את דרכו לבתיהם של מיליוני אנשים.

במהלך השנים החברה התרחבה וכיום היא כוללת כמעט את כל קטגוריית מכשירי החשמל הביתיים. בשנים האחרונות החברה התמחתה בין השאר במכונות אספרסו. De’ Longhi ידועה בקו העיצוב הייחודי שלה, המגיע מצפון איטליה, בית האופנה של העולם. חלק מהמכשירים של החברה זכו בפרסים יוקרתיים בתחרויות עיצוב.

בשנת 2001 רכשה את חברת קנווד הבריטית והפכה את המפעל הסיני של קנווד למפעל המרכזי שלה. כתוצאה מכך, רבים מהמוצרים של De’ Longhi מיוצרים מסין, בעוד העיצוב וההנדסה נשארו ברובם באיטליה.

בשנת 2003 הושקה בשוק המכונה הסופר-אוטומטית הראשונה: Magnifica. החידוש הטכנולוגי של המכונות צבר עניין חזק בקרב צרכנים ומחוצה לה. בשנת 2004 נחתם הסכם היסטורי עם נספרסו להפצת מכונות קפה קפסולות.

בשנת 2012 רכשה החברה גם את המותג בראון (Braun) מחברת Procter & Gamble.

בשנת 2017 רכשה דלונג'י 40% מחברת מכונות הקפה המקצועיות Eversys השוויצרית מה שמסמן את הכיוון של דלונגי להיכנס ח=לעולם מכונות הקפה בבתי קפה ומכונות הונדינג. 

לחברה מפעלי יצור מספר מקומות ברחבי העולם והיא מוכרת ב-120 שווקים ברחבי העולם.

לרשימת מוצרי דלונגי:

אתר החברה:

https://www.delonghi.com/en-int

אתר הקבוצה:

https://www.delonghigroup.com/en/group/profile

השאירו תגובה

כל התגובות עוברות אישור לפי פרסום